שיטת הטיפול בכאבים שכובשת את עולם הרפואה

נורית אפפלבוים No Comments on שיטת הטיפול בכאבים שכובשת את עולם הרפואה

איך הפכו הרופאים הגדולים לתומכים נלהבים של שיטת המדרסים המהפכנית לטיפול בכאבים מן השורש?,
מה היא מציעה לכולנו ובמה היא שונה מכל השאר??

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רופאים מנוסים לא מתרשמים בקלות מהבטחות לטיפול בכאב, זה דבר ידוע. ד"ר ליבוביץ', מנהל מחלקה בבית החולים 'תל השומר' ומומחה עולמי לבעיות לחץ דם, וד"ר יונתן רוזנבלום, פודיאטור מומחה וראש היחידה לכף רגל סוכרתית בבי”ח שערי צדק היו כאלה בדיוק, ובצדק, קיימות בשוק מאות שיטות טיפול בכאבים שמציעות הרבה ונותנות מעט. אלא שמפגש מקרי עם שיטת טיפול מהפכנית שהמציא אחד המטפלים המוכרים בישראל לפני כ 30 שנה שינתה את דעתם.

הסיפור של ד"ר ליבוביץ' הוא לא פחות ממדהים.

הוא מתחיל מרופא בכיר וותיק שמאמין ברפואה מונעת ומפציר בלקוחותיו לחיות אורח חיים בריא, שלצערו לא התקיים בו 'נאה דורש נאה מקיים' שכן הסיפור האישי שלו מלווה בכאבים נוראיים במפרק הירך, כאבים שמנעו ממנו לעסוק בחלק גדול מהפעילויות שהוא עצמו ממליץ עליהם. הכאבים הפכו להיות מטרד כל כך גדול עם הזמן, עד שבפועל הוא מצא את עצמו מיוסר גם בלילות ופשוט לא מצליח להירדם. כחלק מהחיפוש אחר מזור לכאביו, הוא הגיע גם למשרדי 'לוסיאן' ונפגש עם שיטת טיפול חדשה שכמוה טרם ראה.

הסיפור של ד"ר יונתן רוזנבלום מגיע מזווית שונה במקצת:

מדובר על פודיאטור מומחה ומנוסה מאוד בעולם המדרסים שפגש בארוחה מקרית מאבחן של שיטת לוסיאן, האחרון לא הרפה ממנו והתחנן שינסה את המדרסים של לוסיאן וייתן להם צ'אנס. באחד המאמרים שלו כותב הדוקטור כך: "האמת, זה היה נשמע כאילו מישהו מדמיין דברים כנגד כל השיטות הידועות. הקשבתי לו בסבלנות, אך לאור ניסיוני הרב בתחום, החלטתי ביני לביני שבוודאי אין בשיטה זו מאומה. מעולם לא שמעתי על מדרס שיכול לצמצם ואף לפתור בעיות ומכאובים. לא יצא כלום מהפגישה, כך הייתי בטוח. הבחור הבין כי לא השתכנעתי, אבל ביקש ממני רק לנסות. רק לנסות? או קיי, הסכמתי. יצר הסקרנות שלי גבר על כל מה שלמדתי בעבר…”

מחליפים תקליט.

כפי שכבר ציינו, רופאים הם עם סקפטי, אבל מה קורה כשהמציאות מוכיחה אחרת, כששיטת טיפול 'דמיונית' הופכת למציאות ובאמת מצליחה לחולל שינוי אמיתי ומוכח ברמת הכאב?

ד"ר רוזנבלום השתכנע לנסות את המדרס, כך הוא מעיד: "שמתי לב שכאבי הגב התחתון מהם סבלתי שנים, נעלמו פתאום בלי שעשיתי שום דבר לצורך כך. בעצם, עשיתי דבר אחד, החלפתי את המדרסים הישנים למדרסי לוסיאן. האם יש קשר? לא היה לי מספיק ברור. כדי לבדוק זאת הצעתי אותם לכמה מהמטופלים שהגיעו אליי ונזקקו למדרסים. המשוב שקיבלתי מהם היה כי הם מרוצים מאוד ועם תחושה כללית טובה בהרבה."

דוקטור ליבוביץ' גם הוא ניסה בסקפטיות את המדרסים, חודש לאחר מכן הוא מעיד כך "כשבועיים לאחר שהתחלתי להשתמש במדרסי לוסיאן, שבתי לתפקוד הרבה יותר טוב, חזרתי לישון ללא כאבים במפרק הירך ואפילו התחלתי לרוץ!"

 למה אנחנו סקפטיים כל כך?

אין מדובר במופתים. פשוט התרגלנו לשיטות טיפול שלא נועדו לפתור את מקור הכאב, אלא רק להקהות אותו. תפקידו של מדרס רגיל דומה לתפקידם של משקפיים, אם אתה חובש את המשקפים, אתה רואה היטב. ברגע שהורדת את המשקפים, שוב אינך רואה טוב. המדרסים המוכרים בשוק לא מטפלים ברגליים רק אוחזים את כף הרגל חזק בזווית הרצויה. אם נועלים את המדרס, מצליחים ללכת היטב. ברגע שמוציאים את המדרס, הרגל שוב חוזרת לעיוות.

שיטת הטיפול יוצאת הדופן של לוסיאן

המדרסים המהפכניים של 'לוסיאן' הם מדרסים אקטיביים הבנויים בעבודת יד אישית ומדויקת, הם גורמים ללחצים עדינים על שרירי כפות הרגליים, ויוצרים שינוי בעמידה לצורה מאוזנת ונכונה. בלבישה יומיומית המדרסים ממש מלמדים את השרירים לפעול אחרת ומעצבים את כף הרגל מחדש.

במקום לנסות ולקבע את הרגל למצב כואב פחות, מדרסי לוסיאן  מצמצמים את העיוותים בצורת הדריכה שרכשנו עם השנים ומשפרים את תנוחת הגוף כולו, הפועל היוצא מכך הוא הקלה משמעותית עד העלמת הכאבים לחלוטין ושיפור ההרגשה הכללית לאין שיעור, התוצאה האמיתית היא שיפור איכות החיים בכלל.

היחיד המאושר לשיווק על ידי  ה FDA

אחת הדרכים הטובות והיעילות לדעת מה עומד מאחורי שיטת טיפול כלשהי היא לבחון את התעודות שלה, שיטת לוסיאן היא שיטת המדרסים היחידה המאושרת לשיווק על ידי ה FDA מנהל התרופות האמריקאי. המרכז את הפיקוח והרגולציה על מוצרי מזון ותרופות, ומשפיע על עולם הרפואה כולו ברחבי העולם.

 



0 תגובות